نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1920
-
الف
+

«امین زندگانی»: زکات روزهایی را می دهیم که در امنیت کامل بوده و از شهرت‌مان استفاده می‌کردیم

«امین زندگانی» به توقف پروژه های تلویزیونی و سینمایی واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2،به دنبال همه گیری بیماری کرونا در میان اهالی سینما و تلویریون ایران و درگذشت تعدادی از هنرمندان، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران از وزیر فرهنگ و رییس سازمان صدا و سیمای این کشور درخواست کرد با توجه به شیوع کرونا هرچه سریعتر نسبت به توقف پروژه‌های سینمایی اقدام کنند.

به دنبال این تصمیم، شماری از هنرمندان نسبت به توقف پروژه های تلویزیونی و سینمایی انتقاد کردند.

«امین زندگانی» بازیگر سریال «تا صبح» در یک مصاحبه افزود: من به شدت با تعطیل شدن کارهای سریال و سرگرمی مخالفم برای اینکه مردم ما حق دارند سرگرم بشوند و ما الان باید پاسخگوی کار کردن در حرفه‌ ای باشیم که دوستش داشتیم و داریم. در آن موفق بودیم و مثل سربازی که در میدان نبرد نمی‌توانیم به او بگوییم نجنگ، ممکن است اتفاقی برایت بیفتد، اینجا هم نمی‌توانیم به خودمان بگوییم مریض می‌شویم و خطر ما را تهدید می‌کند.

«زندگانی»  تاکید کرد: وقتی وارد جنگی ویروسی به نام «کرونا» می‌شویم و این توقع که تولید محتوای فرهنگی را تعطیل کنیم  مثل این می‌ماند که به پرسونل صحی و طبیبان بگوییم کارتان خطرناک است بروید خانه و کار نکنید. الان وقت جنگیدن ما است و. مردم و هموطنان عزیز که در دوران قرنطینه خود خواسته و قرنطینه اعلام شده در خانه بمانند باید سرگرم شوند.

بازیگر سینما و تلویزیون ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: این زکات آن روزهایی است که ما رفاه و امنیت کامل داشتیم از شهرت‌مان استفاده می‌بردیم و از اینکه در شغلی که دوست داریم فعالیت و کار می‌کنیم لذت می‌بردیم. شاید خیلی‌ها به حرف‌های من واکنش نشان دهند  اما من فکر می‌کنم ارزش مادیات آنقدری نیست که بخواهیم صرفا به خاطر پول، وارد این خطر جانی بشویم.

این  بازیگر با اشاره به قشر آسیب‌پذیر در حرفه سینما، تیاتر و تلویزیون ایران ، افزود: شاید فقط  معدود بازیگرانی هستندکه چند ماهی می‌توانند بدون کار دوام بیاورند اما بقیه این قشر معاش ماهیانه‌شان در حقیقت با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد کفاف زندگی شان را نمی‌دهد و تعطیلی پروژه‌ها می تواند لطمه بسیارجبران‌ناپذیری را به بدنه فرهنگی این کشور بزند.

«امین زندگانی» در سریال های «به سوی پیروزی»، «راه سوم»،«معصومیت از دست رفته»، «طلسم شدگان» و «همه چیز آنجاست»  «تا صبح» ، «ساعت صفر» ،«پرستاران»، «پناه آخر»،«مختارنامه» ایفای نقش داشته است.

تا صبح

وی  با بازی در فلم «شهر آشوب» وارد سینما شد و پس از آن در فلم های «بازیگر» و «آدمک ها»،«ماموریت در تهران» ، «شهابی از جنس نور» و «فصل فراموشی فریبا»ایفای نقش داشته است.

ساعت صفر

وی با نقش آفرینی در فلم سینمایی «ملک سلیمان» که پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، توانست نقش ماندگاری را از خود به جای بگذارد، او در این فلم به خوبی از عهده نقش خود برآمد و بازی خوبی را ارائه داد.

ملک سلیمان

گفتنی است  سریال «ملکاوان» با هنرنمایی «امین زندگانی»  از شنبه 24 عقرب(آبان) هر روز ساعت 18:00 به وقت کابل، 17:00 به وقت تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

 م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر